Pure Child Magazine groeit!  Om onze diensten te verbeteren en u een betere service te kunnen blijven leveren hebben wij de professionele hulp ingeschakeld van Aboland. 

Via Aboland zullen nu al onze magazines verstuurd en inschrijvingen behandeld worden. Op deze manier heeft u een heel team experts die u kunnen helpen met uw abonnement bij ons! 

Wat moet ik doen? 

U hoeft helemaal niets te doen! Ons magazine zal zoals gebruikelijk op uw mat verschijnen en u zal de digitale editie via email toegestuurd krijgen. 

De online versies van het magazine zullen nu in een nieuwe app te lezen zijn via “Bladenbox“. De link voor ieder nieuw magazine in bladenbox krijgt u in uw email. 

Wat verandert er voor mij?

Tijdens de maand november kunt u nog steeds uw magazine online via onze website inlezen. Ook kunt u alle vorige edities nog online bekijken. 

Vanaf 1 December 2022 kunt u uw nieuwe magazine alleen nog via bladenbox lezen (de link wordt u in de email gestuurd) 

Als u na 1 december alsnog een oudere oplage wilt lezen van ons magazine, dan kunt u via onze klantenservice een code opvragen om de editie alsnog gratis online te lezen. U kunt de losse voorgaande edities hier bekijken. 

Wie beheert mijn account?

Uw abonnement zal vanaf nu via Aboland lopen. U kunt contact opnemen met de klantenservice van aboland door een email te sturen naar: klantenservice@aboland.nl

Ook kunt u via “mijn account” bepaalde gegevens opvragen met uw abonnements nummer. Ook kunt u daar uw abonnementsnummer opvragen als u niet weet welk nummer u heeft. (gebruik het email adres dat je gebruikt om op onze site in te loggen). 

Hier kan u ook uw abonnement beheren, adres wijzigen of nazendingen opvragen. 

En betalingen? 

De betaling voor uw abonnement zal vanaf nu via Aboland lopen. U hoeft hier zelf niets voor te doen, wij hebben alle gegevens al doorgevoerd bij Aboland. Op uw afschrift zal dus aboland vermeld worden. 

Had u zich ingeschreven met credit card? Dan zal u op de datum van de volgende verlenging van uw abonnement een mailtje toegestuurd krijgen met de factuur voor het nieuwe jaar. Die kunt u online betalen. Wij gebruiken hiervoor de e-mail die u in uw originele abonnement had gebruikt. 

Aankopen op de website pure-child.com 

Als u in onze webshop iets heeft gekocht dan staat deze aankoop nog steeds in uw account, en dit account zal ook blijven bestaan. Alle abonnementsgegevens kunt u via Aboland beheren en alle webshopaankopen via onze website. Beide kan je bekijken door op “mijn account” te klikken